lauantai 18. elokuuta 2012

Jotain vanhaa ja julkaisematonta

i miss you

Mie kaipaan sinua syömään minun venäläiset suklaat. Mie kaipaan sinua kutittamaan minut hereille. Mie kaipaan sinua sanomaan mulle just ne oikeat sanat. Mie kaipaan sinua tuhisemaan minun korvaan. Mie kaipaan sinua vaihtamaan sen kamalimman kappaleen pois. Mie kaipaan sinua sanomaan, että ei saa itkeä. Mie kaipaan sinua rauhottelemaan minun pahan olon pois. Mie kaipaan sinua halaamaan niin, että on taas lämmin. Mie kaipaan sinua herättämään ranskalaiset minun kanssa. Mie kaipaan sinua olemaan ihminen, jolle voin aina jutella. Mie kaipaan sinua kattomaan minun kanssa Unelmien poikamiestä ja nauramaan niille epätoivosille naisille. Mie kaipaan sinua tuhannella tavalla.

kuvat: we♥it
Ei tää taia enää olla totta, mutta halusin kuitenki julkasta.

2 kommenttia:

  1. Voi että miten kaunis teksti ♥ Jotenkin tosi kiva blogi muutenkin ja vaikutat hirveen sympaattiselta tytöltä ainakin sen perusteella mitä tätä blogia kerkesin lueskella ja selata, keep going girl! :-)

    http://marikaoaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! jos kiinnostaa, niin lukijaksi voi jäähä :)

      Poista