tiistai 28. elokuuta 2012

Keulii!


Pikkulapset on ihania. Yks rattaissa istuva sano tänään "Keulii!", kun sen äiti nosti rattaita kynnyksen yli. Aww, söpöä :)

Pikaisesti päivittelen, koska minun pittää pakata - huomenna lähen kohti Oulankajokea, oppilaskunnan melontavaellukselle! Onneksi tiedän tämmöset pakkaushommat jo valmiiksi, koska ei oo eka kerta, kun rinkkaan tavarat pakkaan ja maastoon olen lähössä - kiitos partio Partiosta puheenollen, me ollaan Rosan kanssa eilen saatu oman vartsumme (partioryhmän) kokoonpano tietoon ja ollaan ihan innoissamme. Tänään ollaan oltu ukkiksella (=partiotoimistolla) suunnittelemassa ekaa kertaa ja tekemässä meiän pikkusille kirjeet uudesta vartsusta ja sen aloittamisajasta. Kävin tänään ettimässä taas housuja itelle, koska eilen en moisia löytäny. Tänään sitte KappAhlista ostin samalaiset housut, mitä mulla on aikaisemminki ollu (samalaiset, mitkä kahet oon kesän aikana rikkonu...). Lisäksi löysin H&Mältä myös yhen raidallisen neulepaidan.

Yritän ehtiä klikkailla teille tänne tulemaan ajastettuna postauksina nuita Torquayn kuvia, mitkä oon ladannu Flickriin tänään koulupäivän aikana - lataustila loppu taas kiitos 94 kuvan. Vaelluksesta ei taida tänne blogiin asti päätyä kuvia, koska mulla ei oo siellä kameraa mukana, mutta saa nähdä, tapahtuuko ihme! Nyt kuitenki pakko alkaa pakkaamaan :)

4 kommenttia:

  1. haha mie luin tota ekaa lausetta sillee "oho miten oot samaa aikaa lähössä aika sattuma" kunnes tajusin että ollaa samasta syystä sinne menossa......... :D

    VastaaPoista
  2. oo ootte sit vissiin tulossa kuusamoon päin :D

    VastaaPoista