keskiviikko 15. elokuuta 2012

Satakahdeksankymmentäkolme

DSC00372DSC00343DSC00335DSC00361DSC00336DSC00347Snapshot_20120815
PÄIVÄN ASU  paita GinaTricot / sortsit New Look / koru Kalevala korut

Jestas, että väsyttää. Mutta siihen se sitte jääki. Koulua on ollu vasta viikko ja oon ihan kuollu. Pitäis vissiin aikasemmin mennä nukkumaan... Tuntuu vähän siltä, että nyt kun koulut on alkanu, minun sosiaalinen elämäki (koulun ulkopuolella) on ihan kuollu! Istun vaan kotona ja möllötän koneella, enkä koneellakaan tsättäile kenellekkään. Sitte ku jonku kanssa haluan puhua, niin kello on about yhtätoista tai kahtatoista illalla ja tiiän vaan yhen, joka jaksaa mulle sillon vastata soittoon tai tekstareihin. Rispektiä sille ihmiselle, eilenki kesti minua, vaikka herätin sen unilta. En oo vissiin oikein sisäistäny sitäkään, että nyt mulla on mopo ja voin lähteä kotoa käymään ties missä, eikä tartte vinkua äitiltä kyytiä turhan takia, kun se ei koskaan jaksa kyydittää kavereille. Tai jaksanu, nythän ei oo tarvinnu ees kysyä.

Koulussa ei oo oikeastaan tapahtunu mitään mielenkiintosta. Äikän tunti oli aikas kiva, koska me vaan leikittiin luokan kanssa koulun hiekkanurmikentällä mm. ponileikkiä ja laululintua - jonka muuten voitin, koska ainoa kirjain, josta en keksi laulua on å (ihan turha ehotella Oolannin sotaa, koska se on oolla!).
Lumin ja Eevin kanssa alettiin värkkäilemään jo nyt meiän koulun aulan peileihin sitä hommaa, missä lukee, montako päivää yseillä on enää peruskoulua jäljellä - tänään jäljellä on 183. Ei saatu ihan valmiiksi nuita numeroita, jonka takia minun pitäis tänään sitte värkkäillä nuita nätimmiksi ja koristella muutamat mm. viiksin tai sydämin yms. Niiden lisäksi pitäis tehä vielä lemppariaineitten läksyt - matiikkaa, kemiaa ja ruottia...

Mie en oo muuten ainoa, joka tuntuu kohta kuolevan - myös minun Flickrin käyttäjän kuukauden latausmäärä on kohta lopussa (tällä hetkellä hälyttää 95% täynnä) ja minua vähän huolestuttaa se, minkä kautta mie nyt sitte alan lataamaan kuvat tänne, kun en mie vanhoja postauksiakaan haluais poistaa... Kaipaan siis kipeästi teiän apua ja neuvoja! 

8 kommenttia:

  1. hei tee vaan uus tunnus flickriin ;) sillä hoituu

    VastaaPoista
  2. kokeileppa photobucketia, ihan sairaan helppo ja paljon tilaa! :)
    kansiot saa joko julkisiksi, yksityisiksi ja salasanan kanssa toimiviksi :)

    photobucket.com

    VastaaPoista
  3. Mullaki flickr näytti et täynnä, mut tein uuden flickr tunnuksen ja sinne mahtu taas lisää :D

    VastaaPoista
  4. hyi onko meillä enää nii vähän koulua :oooooo

    VastaaPoista