tiistai 21. elokuuta 2012

Sinistä sekasortoa sateessa

sorppa ystäväiset

Sorppa ystäväiseni, nyt tulee postausta varsin huonolaatuisilla kuvilla ja kohtuu ei-niin-mielenkiintosella tekstillä! Kuvattomuuteen on kyllä erittäin hyvä syy: oon eilen vieny minun kameran huoltoon. Tai emmie nyt sitte tiiä, meneekö se huoltoon asti Gigantin takuuajan loppumisen takia. Ne nyt kuitenki teki siitä sen selvityksen ja ei kuulema onnistu, joten se lähetetään jonnekki Sonyn huoltopaikkaan, missä vielä tarkistetaan, onko se virhe tehdessä tullu vai mistä on homman nimi - ja jos ei oo, niin korjaukset maksaa varmasti satoja, kun pelkkä siellä huollossa käyttö maksaa satasen. Sais nähä, kannattaako ostaa mielummin uus kamera vai mitä tässä oikein tapahtuu! Ois kuitenki nyt tarkotuksena, että kuvailen meiän perheen pokkarilla, enkä webbikameralla tätä vika-aikaa.

Eilen liikunnantunnin jälkeen kävin heittämässä Pinjan sen mopokoululle ja ite käväsin kirjastossa sinä aikana lainaamassa yhen Sherlock Holmes -kirjan ja jonku englanninkielisen romanttisen kirjan, josta en oo koskaan kuullukkaan. Jostain kumman syystä jouduin oottamaan Pinjaa melkosen kauan, että se oli valmis ja Nesteellä (jossa kävin tankkaamassa), joten siinäki meni aikaa. Oon siis eilen juossu myös sen kameran kanssa kahteen otteeseen Gigantissa, jossa ekalla kerralla siihen palautettiin perusasetukset - ja kotiin kokeilemaan, ei toimi ja uuestaan sinne viittä minuuttia ennen sulkemisaikaa. Illalla vielä häippäsin kameraoperaation jälkeen Vanessan luokse, kun se oli raukka vähän ottanu osumaa asfalttiin ja siellä olin niin kauan, että en millään jaksanu tehä enää mitään.

Tänään oon aamulla meinannu myöhästyä koulusta, kun en tajunnun ajan kulumista. Uppouduin nimittäin täysin pianon soittamiseen, koska eilen illalla isi anto mulle paketin, joka tässä vähän aikaa sitte tilatteen Thomannilta - sain uuden ukulelen virittimen (hukkasin vanhan...) ja Adelen 21-albumin nuottikirjan, jota oon sitte nyt aamulla soitellu ihan innoissani läpi! Kouluun kuitenki ehin, mutta eka tunti meni ihan sumussa. Mantsassa meillä oli "geokätköilyä", joka mun mielestä enemmän muistutti suunnistusta. Parina mulla oli Juho ja meillä oli kyllä ihan hyvä tiimityö! Koulupäivä meni muutenki tosi nopeasti, tehtiin vaan tehtäviä, sun muuta. Vähän mietittiin ruokailussa kylläki oppilaskunnan vaelluksen telttaryhmää ja näillä näkymin mie oisin Eevin, Pinjan ja Juhon kanssa teltassa, mutta kattoo nyt, miten asiat etenee!

Nyt kuitenki käytän sadepäivän hyväkseni ja alan kattomaan eilisen Good Wifen poppareiden kanssa!  :)
Mielettömästi tullu muuten kysymyksiä, kiitos. Lisää voi vieläkin laittaa - vastauspostaus tulee huomenna!

2 kommenttia: