torstai 9. elokuuta 2012

What you're singing for?

DSC00108DSC00085DSC00074

Oon alottanu tän tekstin kirjottamisen liian monta kertaa, eikä koskaan tuu hyvä. Ei mulla oikeastaan oo mitään sanottavaa. Koulussa oli tylsää, eikä me oikeastaan ees tehty mitään. Tuntejaki oli vaan kolme! Mutta tänään on ollu kuitenki aika viiksekäs päivä - minun ja Eevin kaappi aiotaan täyttää kaikilla viiksekkäillä jutuilla ja sen takia le viikset on ollu aika kova sana tänään.
Koulun jälkeen oon nyt vaan katellu itelle uutta kännykkää, koska tuo nykynen on alkanu temppuilemaan, eikä toimi enää niinku pitäis. Ärsyttää, kun oon tuon kuitenki hommannu keväällä. Mitään en oo vielä tilannu, mutta on mulla kyllä kiikarissa yks melko... kallis ihanuus. Jos saisin vanhemmat suostuteltua maksamaan osan, niin tilaus lähtis samantien!

Mulla on illalla konfirmaatioharjotus. Pelottava ajatus, että kohta mieki saan naimaluvan. Mutta näin se elämä menee! Oisko teillä muuten mitään postaustoiveita? :)

2 kommenttia: