lauantai 8. syyskuuta 2012

Korkkarihurmuri

oon söpsö

Tähän päivään on kuulunu kemiaa, erilaisia happoja ja E-koodeja, matiikkaa, heta heter hette hetat, täydellisillä korkkareilla harjottelukävelyä, haaveilua novellin kirjottamisesta, sadetta, vaatteiden vaihtamista tsiljoona kertaa, pitkiä hiuksia, Sons of Anarchyä, kaalikääryleitä ja kaikkea muuta vallan mahtavaa - ja yksinäistä. Oon keskittyny kokeisiin ja kouluun. Pimahan kohta, eikä auta yhtään, että on tunne siitä, että kaikki kaverit hylkää. Tai ainaki se tuntuu siltä, en tiiä, oonko vaan vainoharhanen ja liian paljon vaan yksin, mutta... Tuntuu vaan, että kaikki lähtee yhtäkkiä ympäriltä. Tai ehkä tää tunne johtuu vaan siitä, että joku, mikä on ollu kauan tärkeää molemmin puolin, osottautuki valheeksi. Ei minun asiat kiinnosta.
        Minun huone on kohta räjähyspisteessä, joten ehkä en oo ainoa, joka sekoaa. Valehtelematta en ees muista, millon siivosin viimeksi ja siltä se näyttääki. Mulla löytyy täältä myös jostain lähes puolen metrin korkunen pino puhtaita vaatteita valmiiksi viikattuina kaappiin laitettavaksi. Kun olin kipeenä, aattelin, että siivoaisin huoneen, mutta enhän mie 42 asteen kuumeessa paljoa voinu edes kävellä, niin siihen se sitte jäi. En tiiä, onko tää vaan minun perfektionistipuolen takia, mutta alkaa kohta ahistamaan tää epäjärjestys - vaikka emmie järjestystäkään osais pitää kauaa yllä. Mutta ehkä huomenna vaatteetki löytää tiensä kaappiin.

Merlin ei muuten tuu telkkarista. Se on aika surullista.
Surullista on myös se, että mulla on taas pidemmän aikaa ollu aihe novelliin - ehkä pidempään ku yleensä - mutta en oo vaan saanu aikaseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti