lauantai 15. syyskuuta 2012

Sinä kesänä oltiin rippileirillä


Tämmöstä taas tänään - toinen konfirmaatio, johon minun rippikoulutaival sitte loppu. Pientä vaatekriisiä oli ilmassa, sillä messun ajanhan olin omilla vaatteillani, en albassa, koska minut on jo konfirmoitu. Lopulta päädyin 7. luokan päättärimekkoon, tuohon ruususeen, jonka saattaat erottaakki alemmasta kuvasta. Alba mulla oli vaan ryhmäkuvan ajan päällä! Minun hommiin kuulu tuolla mm. kantaa toista kynttilää, säestää meiän riparilaulu (Punasen kirjan numero 59, Tuuli kulkee ) flyygelillä ja lukea rukouksen pätkä. Ja kaikki meni just jees! Tulee ikävä tuota porukkaa :)
          Tuolta mentiin suoraa Fransmanniin syömään ja juhlistamaan pienesti rippikoulun käymisestä. Sieltä nopeasti kotiin syömään äitin tekemää kakkua ja sitte lähinki jo tuohon naapuriin Pinjan rippijuhliin, jossa oon ollu aikalailla koko illan. Niiden "loputtua" tultiin Eevin kanssa meille oottamaan Eevin kyytiä ja esittelin sille 9. päättärimekon ja kaiken muun ihanan ja höpötettiin kaikkea.

Koska päivä on ollu pitkä ja oon saanu herätä ihan liian aikasin, että Lotta sai laitettua minun hiukset (niiden kihartamisessa menee ikuisuus), niin en jaksa kirjottaa enempää - vaan lähen lompsimaan Vilmalle haalarissa ahmimaan vielä vähäsen lisää kakkua. :)

ps. oon päättäny tuunata Raamattuni kannet! teen siitä varmaan postauksenki.

2 kommenttia:

  1. miks teillä oli 2 konfirmaatioo ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska minut ja pari muutaki meiän riparilta konfirmoitiin elokuussa vaellusriparin konfirmaatiossa, koska kapinoitiin syyskuuta vastaan. meiän rippikoulu loppu kumminki vasta tuonne ja saatiin siellä rippikoulutodistuksetki. asia on monimutkanen :)

      Poista