lauantai 13. lokakuuta 2012

Vieläkin yöpaidassa

Tänään on ollu varsinainen löllöttelypäivä, vaikkaki oon teknisesti ottaen tehny koko ajan jotaki tärkeää - oon saanu nimittäin äitiltä pari tuntia sitte yhtäkkiä uuden mp3-soittimen, että mulla vihdoin ois joku muu pömpeli, ku kännykkä, josta voi kuunnella musiikkia. Voitte vaan arvata, millanen paniikki iski, kun tajusin, että siihen pittää tämän päivän aikana laittaa hulluna musiikkia, että pärjään sillä koko ens viikon Turkissa - ja, että sen ekaan lataukseen kuluu seittemän tuntia.

Me lähetään huomenna ens viikoksi siis Turkkiin, Sidessä sijaitsevaan viiden tähden hotelliin nimeltä Pegasos World. Oon vieläki ihan äimänkäkenä siitä, että tuon hotellin uima-allas on 10 000 neliömetriä iso pinta-alaltaan! Ja ihan hirveän innoissani siitä, että pääsee jonnekki lämpimään. Vaikka aion ottaa rennosti, niin aion kyllä muistaa teitäki ja ottaa paljon hienoja kuvia sieltä! :)
       Mulla on ollu tässä nyt hirveä bikinikriisi meneillään, koska en koskaan muista kesällä, että tartten bikinit itelleni - ja voitte vaan kuvitella, miten sopivia bikineitä saa metästellä syksyllä... Löysin viikko sitte täydelliset bikinit H&Mn nettikaupasta, jotka meiän kotiovelle saapu tiistaina - ja lähtivät heti seuraavana päivänä pois aiheuttaen taas hirveän kriisin. Oon kumminki ratkassu tän kriisin ompelemalla äitin vanhojen bikinien lukon minun Turkista ostamien kerran käytön jälkeen rikkimenneisiin täydellisiin punasiin bikineihin.

Oon tänään myös tehny teille tänne postauksia tulemaan ajastuksen kanssa, mitä nyt tällä hetkellä ois ainaki kuus tulossa, jos tuon yhen jaksaisin tehä loppuun. Kattoo nyt, jos keksisin vielä yhen, niin tulis joka päivä jotaki! :)
Vielä pitäis alkaa miettimään, mitä kaikkea otan mukaan sinne ja pakatakki ne. Onneks huomenna vielä ehtii tehä jotaki, koska lento lähtee vasta illalla Ruottin puolelta. Nyt kuitenki ehkä löysään vähän ja alan kattoon X Factor USAa.

4 kommenttia:

  1. Pommitan sua haasteilla :D

    http://chordsofsaraslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tosi kiva blogi!:)
    ky tsekkaa miun:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista