keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Flunssaa, mutta pipoa en pistä!


Alkaa olla jo se aika vuodesta, että puna-valkoinen asu alkaa tuomaan joulufiilistä. Tajusin sen aamulla, kun kiireessä puin päälleni punasen topin ja puna-valkoraitasen neuleen. Ja vielä kivana lisänä oli punaset huuletki. Mutta päivän teemaanhan se sopi loistavasti - oon nimittäin musiikintunnilla lauleskellu ja soittanu joululauluja, joka on tuonu lisää joulumieltä. Eikä tässä vielä kaikki, koska oon kuviskoulun takia ollu tänään maalailemassa Rovaniemen rautatieaseman ravintolan ikkunoita jouluseen kuntoon - minun osuus näyttää joltaki 5-vuotiaan tekemältä verrattuna muitten meiän ryhmän tyttöjen jälkeen, mutta onneksi en pahemmin junalla kulje, niin ei tartte niitä katellakkaan!
Oisko teillä muuten kiinnostusta saaha tänne blogin puolelle jonkunäköstä postausta siitä, mitä haluan joululahjaksi tai postausta minun lempparijoululauluista? Kommentteja kehiin! :)

Asiasta kolmanteen: ootteko koskaan muuten miettiny, mitä haluatte tehä, ennen ku kuolette? Me katottiin maantiedon tunnilla The Bucket List -elokuva, joka kyllä laitto vähän miettimäänki. Mulla on listalla ollu jo pidemmän aikaa "sen oikean" löytäminen, vaaleansininen puutalo ihanalla puutarhalla ja valkosilla aidoilla, valkonen flyygeli (...ja ollaampas realistisia: siis valkonen piano, koska oon köyhä) ja hyvä työ, unohtamatta perhettä. Mutta onko se sitte siinä? Kyllä mie haluan kirjanki kirjottaa, oppia valmistamaan jonku tajuvaikean leivonnaisen, matkustaa Pariisiin uudestaan, opetella ranskaa (ei, en pääse Ranska-villityksestä millään), käyä uuestaan Italiassa syömässä hyvää ruokaa... Lista on loputon. Entä te? Mitä te haluutte tehä? :)

ps. oon ihan innoissani nuvan vaaleista, jotka lähestyy huimaa vauhtia - nyt on siis kaksvuotinen kausi päättymässä, mutta asetuin uudestaan eholle! saa nähä, pääsenkö ennää vai en - huomenna ainaki pitäis päästä tän kauden vikaan kokoukseen! jos haluatte, niin käykää tykkäämässä minun vaalifacebook-sivuista (meiän koulun kaikkien ehokkaitten piti tehä semmoset): facebook.com/enbuskeanna

2 kommenttia:

  1. joululahja toivelistaa, lempijoululauluja ja muita jouluisia postauksii!!:))

    VastaaPoista