perjantai 25. tammikuuta 2013

Lisäystä perheeseen


Niinkuin aiemmin jo uhkailinkin, kameraperheeni kasvoi.
Kävin sillon 7. päivä illalla Isin kanssa Gigantissa hakemassa ison vauvani hoidosta kotiin ja siellähän se ootteli minua, viimisenä kappaleena koko kaupassa ja oli vielä oikein mallikas yksilö, niin kaikki oli katellu sitä siellä. 70-300mm vauvani saapui siis luokseni ja voin sanoa, että melkosen iso ja painava poika on jo, vaikka niin kovin söpsis pikkuinen! Saan ainaki Lotan vanhat nyt paremmin kuvattua, kun Lottaankin saa zoomailtua sitten kunnolla.
              Samana iltana klikkailin Unelmien poikamies -palvelusta oman unelmamieheni tulemaan, joka ilmoitti saapuvansa minun lähisiwaan 5-10 arkipäivän sisällä ja vieläpä kohtuu hintaan! Kyseessä on siis 50mm nuorimiekkonen, joka saapui tänään luokseni pari päivää myöhässä, mutta kumminkin. Oon ihan onnessani, kun oon unelmoinu tuosta tapauksesta niiiin pitkään, että nyt kun sain sen minun vierelle, niin oih!

Oon molemmista objektiiveista tosi ilonen, vaikkakin pihinä ihmisenä hirvittää se, että maksoin yhtäkkiä yhtenä noin paljon jostakin (terkkuja pihi-minälleni). En halua, että saatte mitään semmosta kuvaa minusta, että saisin kaiken, mitä haluan ihan sormia napsauttamalla, koska sitä en todellakaan tee - oon molemmat objektiiveista maksanu omilla rahoillani, jotka oon tienannut ihan ite, enkä vähän kertaansa kartuttanu vanhempien pussista omaani. Mutta oon kyllä ilonen, että käytin rahaa näin viisaasti, enkä tuhlannu samaa summaa vaikkapa vaatteisiin tai muuhun ei-niin-kestävään. Näille nimittäin tulee käyttöä! :)

2 kommenttia: