lauantai 23. helmikuuta 2013

Bloggaajamuksun metsäkorvike

Tällaisen 11+11 haasteen sain taas, tällä kertaa I'm a part of this fairytale, this story -blogin Jasminilta! :)
Aiemmat tällaiset haasteet löytyy tästä ja tästä painamalla.

Kerro 11 asiaa itsestäsi. Vastaa haastajan 11 kysymykseen. Keksi 11 uutta kysymystä. Keksi 11 uutta kysymystä. Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

Koska oon nössö vieläkin, niin haastan tällä kertaa kaikki sellaiset bloggaajat, joiden blogilla on alle 200 lukijaa ja joilla on villasukat jalassa - kysymykset on samat, mitä mulla! :)


11 asiaa minusta
Oon jotenki tosi looginen ihminen, koska tajuan tosi helposti aina, miten jotku jutut tehään ja minusta ne tuntuu ihan helpoilta (poikkeuksena jotku ihme sirklaukset taakse päin, en vaan tajua!). En hirveästi tykkää muista sipseistä, ku normaaleista suolatuista. Pidän kynää "väärin" kädessä - oon aina pitäny ja kolmiokynätkään ei koskaan auttanu. Oon ihan surkea pakkaamaan ja jätän sen aina viimiseen hetkeen...  En oikeastaan ite tiiä, oonko hyvä laulaja, mutta laulampa silti aina ku vaan voin, tykkäs muut tai ei. Mulla on viimiset pari päivää tehny hirveästi mieli koota palapelejä. Uskallan vaikuttaa asioihin ja lyödä oikeasti hanttiin, jos homma ei toimi. Muuten otan ihan hirveästi vastuuta ja kaikki luottaa siihen, että hoidan lopulta hommani loppuun, kunhan vaan siitä tykkään. Mulla on ihan törkeän kuiva iho ja minun pitäis varsinki näin talvella rasvata sitä enemmän. Oon nolannu itteni niin monta kertaa, että ei tunnu enää missään hillua vaikkapa muovipussissa koulun eessä. Mulla ei koskaan oo menny koulussa sillee oikeasti huonosti - oon pienestä asti vaan ollu kunnon oppilas ja Wilma näyttää tälläki hetkellä semmosta koenumerosuoraa, että huh huh! Istun ihan liikaa kotona, mutta en vaan osaa lähteä oikein minnekkään.



1  Jos saisit toivoa YHDEN SUUREN muutoksen elämääsi, mikä se olisi? Jos tällaista toivetta ei ole nii onko jotain pientä? Mulla on aika monta pientä toivetta olemassa, mutta aika mullistava ja mahdoton muutoshaave ois se, että mulla ois pikkuveli. En tiiä, miks haluisin semmosen, mutta semmosesta oon aina haaveillu, enkä koskaan tuu saamaan!
2  Mitä tarkoittaa sun mielestä sana "täydellinen"? Onko täydellistä edes olemassa? Voiko niin sanoa? Täydellinen on virheetön, jossa ei oo siis mitään vikaa. Ja tietenki täydellisyyttä on olemassa, mutta vähän niinku kauneus, niin se on katsojan silmissä! :)
3  Mikä on sun mielestä ns. turha nettisivusto/sovellus puhelimessa mutta silti hengailet kyseisellä sivustolla myös/käytät myös itse kyseistä sovellusta? Mulla ei oikein mitään sovelluksia puhelimessa ole (koska kännykkäni on vähän vammanen sellasten suhteen), mutta aika turha nettisivu on mm. Formspring, jossa mieki joka päivä vierailen - että saa toki sielläki kysellä kaikkea, jos tahtoo!
4  Millainen olis sun "unelmien lemmikki"? (Mielikuvitusta peliin!) Vaaleanpunanen kala. Kalat on vaan jotenki niin hienoja.
5  Kerro kolme asiaa mitkä on sun mielestä yliarvostettuja ja viisi aliarvostettua asiaa! Perustele valintojasi, jos osaat. Ihan hirveä kysymys! En keksi yhtään mitään. Ehkä yks yliarvostettu juttu on jotku merkit, niinku Apple - ihan niinku jollaki kämäsellä kännykällä et saa soitettua yhtä hyvin ihmisille, niinku iPhonella tai et saa tehtyä päivitystä Facebookiin, jos sulla ei ole Maciä. Mutta muuta en nyt keksi. :(
6  Kerro kolme asiaa mitkä pyörii usein sun mielessä! Mielessä pyörii usein yhteishaku, ruoka ja koulujutut.

7  Tuleeko sulle ikinä sellasta fiilistä, että haluaisit jonkun kysyvän jotain tiettyä asiaa, että saisit kertoa jotain ihanaa (esimerkiksi haluaisit jonkun kysyvän sulta kuulumisia just ku menis todella hyvin ja olis ihanaa sanoa "mulla menee loistavasti!) tai hehkuttaa jostain asiasta, ilman että muut ajattelee sun leijuvan? Tullee ja viime aikoina on ollu aika creepyä, että sitte joku on oikeasti kysynykki, ku oon aatellu, että kysyispä.
8  Millaisen elämän haluaisit kun oot 50 vuotias? (Mielikuvitusta taas peliin!) Haluatko kenties olla tatuoitu käärmeiden kouluttaja joka ajaa motskarilla pitkin Yhdysvaltoja vai fitnesstunteja vetävä lihasmimmi? 50-vuotiaana varmaan vaan toivoisin tylsästi olevani töissä käyvä ihminen, jolla on mies ja lapsia, ja että oisin kokenu kaikkea, mitä oisin halunnu kokea.
9  Onko sulla useilla eri sivustoilla tunnuksia? Missä esim? Käytkö edes kaikkialla enään? On! Esim. Twitteriinki mulla on tunnukset, mutta en hirmusesti käy siellä.
10  Mitkä on sun lempparihymiöt? Käytätkö ylipäänsä paljon hymiöitä? Mitkä on hymiöitä joista et pidä? Käytämmie aika paljon! Lempparihymiöt on :) ja :3 inhokkeja on XD ja :P ja kaikki väännökset nuista.
11  Voitko sanoa vihaavasi mitään? Voitko sanoa, että sulla on oikeus olla jotain ihmistä kohtaan kylmä? (Onko joku siis satuttanut sua tosi pahasti tjn) En voi sanoa vihaavani ketään tai mitään, mutta en tykkää joistaki asioista yhtään. Ja periaatteessa voisin olla kylmä tiettyjä ihmisiä kohtaan, mutta koska oon tämmönen höpsö, niin ei oikein onnistu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti