keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Vasenoikee vasenoikee, kanta ja varvas

toppi H&M / hame Cubus / kengät Andiamo / sukkahousut rikoin jo kättelyssä

Meillä on ollu tänään koulussa ystävänpäivätanssiaiset, jotka suju edellisvuosien kaavan mukaan: en siis pahemmin tanssinu pakollisten tanssien lisäksi, vaan toimin kameran takana - vaikka myönnettäköön, että kyllä mie parin kappaleen ajaksi tanssilattiallekkin päädyin, vaikka en viittiny pitkään siellä riehua, kun oon tulossa taas tähän aikaan vuodesta kipeäksi. Oli muuten huippua huipumpaa, kun Eevi valittiin tanssiaisten kuningattareksi! :)

Kuviskoulussa kuvailin Kinkeröä minun taidejäljennökseen, joka oli aika mielenkiintosta, sillä asettelun kanssa oli kunnolla säätämistä - lopulta mie sitte kiikuin korkean jakkaran päällä ja otin kuvia, joita en edes nähny ottavani. Huomenna meillä ois koulussa pinkkipäivä, jonka lisäksi meillä on perinteinen halipäivä - innolla ootan, mitä siitäki tulee, kun meillä pyörii koulussa vielä innokkaita abeja, joilla on penkkarit! Ja tästä postauksesta ei nyt oikein tuu mitään. Oikeastaan mistään ei tuu oikein mitään...

ps. pitäis ottaa itteä niskasta kiinni ja kirjottaa minun kirjekaverille, joka on oottanu vastausta kohta kaks viikkoa... oonko jotenki kiireinen vai vaan hidas?!
pps. mulla vähän säälittää, kun eilen särjin yhen sodankyläläisen pojan sydämen :(

2 kommenttia:

  1. kenen sodankylälöisen? ei sulla kiinnostas lähtee 12.23 bussilla kaupunkii mun kaa ko katilla oli penkkarit ja pitäs vähän kuvailla :p ku yksin ei oo nii kivaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhen, joka tykkää minusta! :D ja kyllä mie jenni muuten lähtisin, mutta oon kuumeessa kotona... lotallaki ois kato penkkarit

      Poista