perjantai 15. helmikuuta 2013

Wanhoja vuosimallia 2013


Onko parasta vai parasta, kun sain eilen henkilökohtaset penkkari-karkinheittelyt ihan kotisohvalle? Minun isosisko vaan on niin huippu ♥ Illalla Eelis (ja oikeastaan Ilkkaki) ilmotti mulle haluavansa tanssia wanhoissa yleisövalssin minun kanssa, jonka takia oon tämän päivän tsempannu itteäni sen verran parempaan kuntoon, että pyörähtelyistä selvisin ja pystyin istumaan vielä kameran kanssa sen tunnin kuvaamassa Lottaa ja paria muutakin mukavaa - myönnän kyllä, että ilman toista uutta objektiiviani ei kuvista ois tullu yhtään mitään! 
Illalla käytiin sitte meiän perheen kanssa vielä syömässä Comicossa ja ei herran jestas, miten ruoka maistuu hyvältä, vaikkakin välillä on tuntunu siltä, että se ei haluakkaan olla minun sisällä enää. Seuraavaksi suuntaan nukkumaan, koska uni on paras lääke ja vielä pitäis jonku verran parantua! Hyvät yöt kaikille. :)

ps. kyllä niitä tanssijoita oli paljon enemmänki ku mitä kuvat ehkä antaa olettaa... :D

4 kommenttia:

  1. miten lotta tanssi wanhat vaikka eiks se ollu abi? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. abihan se on (vaikkakin siis kirjottaa neljään vuoteen)! ei tosin tanssinu viime vuonna wanhoja syistä joita en täällä kerro, niin päätti nyt sitte tänä vuonna tanssia. eli siis penkkarit ja tanssit nytten sillä ollu :)

      Poista
  2. oiii ihania vanhojen kuvia! haluan tanssimaan myös :( pari vuotta vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mieki haluan! oon katellu eilen jo ihan innoissaan mekkoakin jo! :)

      Poista