lauantai 16. maaliskuuta 2013

Jokeri pokeri box ja villakoirat


Eilinen ilta meni mököttäessä ja surkutellessa maailmaa - ja valitellessa sitä, miten minun peukaloon sattuu sitä liikutellessa, kun Eevi vähän otti osumaa mailalla siihen liikunnassa. Vaikka jaksoarviointi näytti hyvältä, minun mieli oli aika maassa. Olo helpottu monen kokislasin ja Anna-Kaisan ja Lotan kanssa höpöttelyn jälkeen.

Tänään oon heränny aikasin - jos siis huomioidaan se, että on viikonloppu. Mulla oli pienonen hiuskriisi aamulla, mutta onneksi mulla on olemassa henkilökohtanen kampaaja, joka teki mulle ihan ihmeellisen hiustenpiilotusnutturan!
Lähettiin Vilman ja Pinjan kanssa kiertämään yhen aikaan Varastotien kirppistä, jossa en oo aiemmin käyny. Minusta on aina kirppareilla tuntunu siltä, etten löyä sieltä koskaan mitään (jos ei lasketa sitä yhtä paitaa, jota oon ahkerasti käyttänykki). Tällä kertaa olin samoilla fiiliksillä liikenteessä melkein koko paikan kiertelyn jälkeen, kunnes löysin kengät, korkkarit. Semmoset aivan ihanat, joista en tietenkään tajunnu ottaa kuvaa.
         Koska me oltiin tyttöjen kanssa reippaita, me käveltiin vielä kaupunkiin. Kävin H&Mllä ostamassa yhden ihanan paidan, jonka torstaina jätin rahatilanteen takia sinne - näätte sen sitte huomenna tulevalla vastausvideolla (kysymyksiä voi muuten vielä heittää kuus tuntia!). Pyörittiin myös muuallakin kattelemassa kaikkea ja tuli melkosen nostalginen fiilis, kun Sampokeskuksessa oli esiintymässä Jokeri Pokeri Box! :)

Nyt tässä tuskasena, mutta silti innokkaana, siivoilen omaa huonetta, koska meillä on siivouspäivä - ties kuin kauan edellisestäki on aikaa!

ps. oonko ääliö vai ääliö vai miks huomasin just istuneeni sen jaksoarvioinnin päälle?

1 kommentti:

  1. Sulla on tosi kiva blogi ja ihana toi banneri! (:

    http://wordsaboutme-heta.blogspot.fi/

    VastaaPoista