tiistai 30. huhtikuuta 2013

Klaaraa vappua kaikille Ihmemaan Liisalta!


Koska oon vielä onnellisesti neljä viikkoa?!?!??! peruskoulussa, juhlittiin tänään vappua oikein kunnolla! Ite olin meiän juhlan juontaja, jonka seurauksena minun tietenki piti pukeutua kunnolla joksikin, enkä voinu vaan olla värikäs. Meiän oppilaskunnan ohjaava ope ehotti eka, että oisin pukeutunu nunnaksi, koska minun juontajapari ois ollu munkki ja se juonsi kans munkinsyöntikilpailun (heh heh, eikö oo hauska idea), mutta lopulta löysin onneksi itseni Lotan penkkariasusta Liisana.
             Juonnot meni minusta ihan jees ja mulla oli vielä tosi merkittävä rooli meiän musiikinryhmän Sata salamaa -esityksessä, kuten kuvasta voitte huomatakki. Koko juhlan kohokohta oli kuitenki minun ja aika monen muunki mielestä se, kun meiän koulun opettajien bändi Kuivat kävyt esitti Mennyt mies ja Ihmisten edessä. :)

Kaikki hohdokas loppuu aikanaan, koska yllättävän nopeasti olinkin irtoripset puoleksi irronneena, reinot jalassa ja haalaripäässä ajamassa sateessa kotiin.

Koska sanon ei kaikenlaisille ryyppäysbileille, vietän vappuni perinteisesti kotona juhlistaen sitä vähän naapureiden kanssa syöden tortillaa ja kattoen leffaa, sekä huomenna sitte nenä kiinni Toven teoksissa, koska kirjailijakansion deadline on maanantaina, eikä mulla oo ku yks ainekirjotus siihen valmiina - iik!

4 kommenttia:

  1. Wau vähän makeelta vaikutti toi teidän vappujuhla, meillä kun ei ollut minkäänlaista.. Upee asu ollut sulla ja näytät upeelta noissa kuvissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli aika mahtava oikeastikki! ja kiitokset hirmusesti :)

      Poista
  2. mun ranne näyttää olevan yliluonnollisessa asennossa :D mutta sepäs on vain hauska juttu (:

    VastaaPoista