maanantai 22. huhtikuuta 2013

Olen onnellinen, mutta voisinpa palata viime vuoteen


Lupasin Eeville, joten nyt on sitten oikeasti pakko. En vaan voi huomenna mennä kouluun ja myöntää, etten ois saanu mitään aikaseksi, koska sain Eevin jo suostuteltua siihen, että hoidan homman tänään. Kerta sekin on hoitanu lupauksensa, niin pakko minunkin. Mutta täähän tässä on ideana - henkilökohtainen piiskaaja kirjailijakansion edistymistä varten. Paperi näyttää silti vielä kovin valkoselta, mutta onneksi tänään on vielä aikaa - ja mitä sitä turhaa mennä nukkumaankaan. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla.

Kun lauantaina värkkäilin uuden puhelimeni (LG Optimus L5 E610) kanssa, niin ihastuin siihen entistäkin enemmän. Verrattuna edelliseen Nokian C6:seen, niin on kyllä melkonen hyppäys nykyaikaan - oon nyt jopa innoissani akkulaturista, miten se on samalla USB-johto puhelimeen. Tai olin innoissani siihen asti, kun Lotta kerto, että se on ihan normaalia. Ja oisitte nähny minun ilmeen, kun huomasin, miten hienosti valikkonäyttöä voi rullailla. Tai kun opin ottamaan screenshotin. Tai kun kaikki viestit näkyy keskusteluina ja kik toimii. Pienestä mieki oon ilonen... Anyways, minun uuteen rakkauteen - jolla ei vielä oo nimeä - sai myös ladattua Instagramin, joten senkin käyttäminen on nyt paljon helpompaa - ja tietenki teillä on paljon helpompaa päästä jäljille siitä, mitä teen, missä meen ja mitä syön. Minut siis edelleen löytää Instagramista nimellä annadelee :)

Tänään on tullu tehtyä peruskoulun vika ruottin koe, kateltua vähän päätöntä teatteria, hymyiltyä lukiolaisille (vinkvink sinä siellä ruudun takana! :)), käytyä ostamassa mulle rannekello synttärilahjaksi Äitiltä ja Isältä, istuttua kokouksessa melkosen paperipinon kanssa, puhuttu taukoamatta omasta onnellisuudestani ja helpotuksen tunteesta, pelattua Sanajahtia ja huristeltua Vespalla. Varsin hyvä päivä siis! :)

9 kommenttia:

  1. vaikka en tunne sua kovin hyvin, oon tosi ilonen että sulla menee hyvin ja vaikutat onnelliselta. Myöhäiset synttärionnittelut ihanuus ! :)

    VastaaPoista
  2. voii kiitoskiitoskiitos ihana <3

    VastaaPoista
  3. ihana postaus ♥ ja synttärionnea myöhässä!!

    VastaaPoista
  4. Hieno banneri :) ja kiitos hymyistä! En tainnu hymyillä takasin kovin näkyvästi koska tuntu et kaikki sun kaverit tuijottaa mua haha :D Oot huippu ja aina ihmettelen mite kirjotat nii hyvin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun tykkäät! :) ei ne sinua tuijotellu, lähinnä sitä tyyppiä, jonka kanssa olit... :D
      kiitos taas kerran ♥

      Poista
    2. aijaa miks ne sitä? :D

      Poista
    3. lähinnä minun takia... jos haluat tietää enemmän, kysy toki facebookissa :D

      Poista