tiistai 13. elokuuta 2013

Olen elänyt normaalia elämää


Olen kirjoittanut kirjeen (tai ainakin ajatellut sen kirjoittamista), raapinut itteäni täysin vahingossa turhan monta kertaa (en vieläkään tajua, että mulla on pitkät kynnet), syönyt ihan tavallista Pirkan vaniljarahkaa ja ihmetellyt, miksen ole syönyt sitä aikaisemmin. Olen laittanut tietokoneeni virtajohdon paikoilleen viimeisillä minuuteilla ja vetänyt sen menemään keskeltä keittiötä, vaikka niin on monesti kielletty tehdä. Olen kuunnellut ohjeita siitä, kuinka kannattaa keskittyä keskusteluun um um aha oh. Olen kirjoittanut itsestäni aanelosen, lukenut montaa erilaista postausta ja arponut mykkänä muutaman minuutin ikäeroa. Olen myös avannut suuni muutaman epäröivän juoksuaskeleen jälkeen täysin oikean ihmisen seurassa, vaikka oikeastaan mulla ei ollut edes mitään sanottavaa. Haluan silti tehdä senkin uudestaan. Olen kastunut sateessa, kironnut sitä ja pukeutunut maailman parhaaseen sateen jälkeiseen asuun - potkupukuun. Olen saanut vihdoin ja viimein käsiini lukiolaiskalenterin ja nyt alan täyttämään sen sivuja (ja tuhoamaan sen kansia...), kunhan ensin saan välipalakahvin virtaamaan suoniini.

Elämä on siis loppujen lopuksi aika tavallista.

2 kommenttia: