torstai 15. elokuuta 2013

Pyhää jengiä kuvastoissa


Ootteko huomannu, että lopettaminen on loppujen lopuksi vaikeaa? Kun siis tykkää jostain asiasta kumminkin, vaikka onkin päättänyt lopettaa. Se on vaikeaa. Alkuperäisestä vähentäminen hiljalleen onnistuu kyllä, mutta kun tielle sattuu uusi mahdollisuus, niin kukapa voisi sanoa ei? Okei, varmaan aika moni, mutta mie oon huono siinä. Kun joku asia kiinnostaa, en vaan osaa sanoa uusille sellaisille mahdollisuuksille ei, vaikka voisin. Mutta ei se oo niin iso juttu, eihän?
    Meillä tosiaan valittiin tänään ropon vartissa (tai mikä nyt sitte ikinä onki, ko meillä on ropoa joustolla) luokan puheenjohtaja, eikä varmaan kenellekkään teistä oo ihme, kun sanon, että täältähän se puheenjohtaja löytyy. Taas. Olin päättäny ennen lukioa (oon oikeastaan vieläki), että alan pikkusen vähentää (ja lopulta lopetan) kaikkia oppilaskunta, nuva yms. juttuja, mutta tässä sitä ollaan. Onneksi homma on kuitenki no big deal, että eiköhän tästä selvitä kunnialla taas! Ja onhan mulla ilmeisesti aika aktiivinen tapaus varapuheenjohtajana turvaamassa minun selustan tarvittaessa.
Oikeasti mulla ei oo hajuakaan, mitä tuo homma pitää sisällään...

Liikunnan tunti oli yhtä rääkkäystä - tai oikeastaan varsinainen rääkkäys oli kiivetä 4. kerrokseen jaloilla, joiden olemassaolon vaan tiesin, enkä varsinaisesti tuntenu niitä (kävelin varmaan ko ankka). Meiän kuviksen opettaja on edelleen nero, eikä oikeastaan äikän opessa (= meiän ropossa) tai fysiikan opettajassakaan oo mitään moittimista. Me aletaan muutenkin luokan kanssa pikkuhiljaa sulautumaan kivasti yheksi porukaksi, josta en voi olla muuta ko ilonen. :)

Nyt kuitenkin vuorossa äidin nimppareitten viettäminen sukulaisten kesken mussuttaen mielettömän hyviä vadelmamuffinsseja, vaikka ite sanonki. Mulla oli oikeastaan suunnitelmissa laittaa niiden ohje tännekin, mutta kiinnostaisko se ees ketään? :)

8 kommenttia:

  1. Mietinki että miks teillä on noin paljo autoja pihassa:D kuvisope on paras ja valomiekka.
    -pinja:3

    VastaaPoista
  2. ihanaa että muistit mua mun kaverin nimppareista! huh melki unohtu!

    (a-satellite-mind.blogspot.fi)

    VastaaPoista
  3. ANNA!! En löytänyt partiolaisten kojua wanhoilla markkinoilla :( haluun ilmottautua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain itekki vasta tänään kuulla, että meillä ei ookkaan kojua siellä (eihän meillä kojua muutenkaan oo ollu, teltta rannassa vaan)! tänä vuonna ilmottautumisia otetaan vastaan laittamalla yhteystiedot s-postilla osoitteeseen lippukunta(ät)naty.fi ja sitten syyskuun aikana ilmoitellaan, jos pääset johonkin ryhmään (meillä on pienonen johtajapula) - tai sitten muista jutuista, jos oot vanhempi. arkipäivisin voi myös soittaa partiotyöntekijälle, antti pehkoselle, jonka yhteystiedot löytyy täältä: http://www.rovaniemenseurakunta.fi/yhteystiedot/nuorisotyontekijat/

      tervetuloa mukkaan! :)

      Poista