keskiviikko 14. elokuuta 2013

Rakkauskirje


Oon rakastunu. Se on ehkä tyhmää, mutta myönnän sen jo tässä vaiheessa. Olen vuoden taukoamatta Heistä puhunut ja kun eilen sain opiskelijakorttini (pihi-ihminen kun saa nykyään alennustakin), en voinut enää perääntyä. Kotiutin Heidät 15.33 epäröimättä ja minusta tuntuu jo nyt, että en voi elää ilman Heitä - miten oon voinu elää tähänkään asti? He ovat mukavat, joustavat, täydellisen mustat ja tietyllä tavalla tiukat. Dr. Denim, olen ikuisesti sinun.

Jos joku vielä epäröi niiden ostamista, niin suosittelen lämpimästi. Ite epäilin kaikkea sitä hehkuttamista, mitä oon saanu ikuisuuden kuunnella ja nyt voin todeta, että se ei oo ollu turhaa. Oikeasti ehkä maailman parhaimmat farkut ikinä. Hinta kyllä kirpasee, mutta nyt sormet ristissä toivotaan, että kestää!

Oon niin haltioitunu, että unohin juoda minun nykyään kylmän kahvinkin. Rakkauden tunteita herättää myös Sivupolun uus levy ihan levylevy-muodossa. :)

16 kommenttia:

  1. Ai saako opiskelijakortilla alennusta vaatteista?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joissaki paikoissa joo! rovaniemellä jackalista saa -10% ainaki noista dr. denimeistä, mutta muusta en vielä tiiäkkään :)

      Poista
  2. Itekki ostin kevääl dr denimit ja nyt en muita käytäkkää :) mut ihana t-paita, mistä toi on? :)

    VastaaPoista
  3. Joo denimit on kivat sen ekat pari kuukautta kunnes ne kuluu rikki/jos erehtyy pesemää nii lähtee värit ja sit pitääki jos ostaa uudet xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä kuullu pikkusen erilaisia kokemuksia niistä ja lähinnä vaan positiivisia - tietenki satunnaisia rikkoutumisia on tullu vastaan! värin lähtemisestä en oo kyllä koskaan kuullu, mutta mielummin mulla on puhtaat housut vähän haaleampana mustana, ko likaset, mutta mustat :)

      Poista
    2. Aa, no hyvä jos on sitte positiivisiaki kokemuksia niistä :) kaikki vaa keneltä mie oon kuullu (ja oman kokemuksen kauttakintämän todistanu) että ihanat farkut on ja hyvin muotoutuvat mutta repeää haaroista tai polvista aika nopiaa

      Poista
    3. toivottavasti ei käy noin! turhan kalliit housut semmoseen :)

      Poista
  4. Oon itse kans miettiny noita farkkuja, mutten ole niitä vielä kotiuttanut. Kai munkin pitäis :D Positiivinen oloinen blogi sulla! Kirjotat kivasti :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Haha mulla kesti jonku aikaa tajuta että puhuit housuista, luulin että puhuit jostain aivan muusta :-D Mutta oon samaa mieltä, denimit on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah! mie vissiin ossaan kirjottaa aika hyvin, ko saan ihmiset helposti kuvittelemaan kaikenlaista :D

      Poista
  6. Pakko sanoa että itellä on ollu tosi monet dr denimit ja jos saa semmosen lapun mukaan kaupasta nii siinä lukee et käyttöaika 2 kk! Tosi kivat jalassa mutta venyy ja väri lähtee melkee heti ja muuttuu harmaaksi, että varaudu ostamaan pian uuet :) ! Sulla on tosi kiva blogi ja kirjoitat kivasti :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää voi ei! nyt mulla kyllä alkaa pikkuhiljaa pelottaa... kiitos :)

      Poista
  7. joo mäki luulin joskus että dr.denimit on ne täydellisimmät farkut mitä on ja ostin itsellenikin semmoiset. nyt ehkä oon käyttäny niitä sen pari kuukautta ja väri on alkanu haalistumaan ja farkut löystymään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mulla on kaikkien farkkujen kanssa käyny niin, että ne käytössä haalistuu ja löystyy, että ei kai se mitenkään kummallista oo! :)

      Poista