tiistai 21. tammikuuta 2014

Tiistaisin olen väsyintopinkeäpallero ja maanantaisin


Puren kynsiä hermostuksissani ihan liikaa ja oon antanu oman numeroni tänään useammalle ihmiselle ko oon muutaman viikon aikana tehny. Oon niin innoissani, etten pysy housuissani enää, mutta yritän malttaa perjantaihin! Tai ehkä sillon seittemältä aamulla en oo niin innoissani heräämisestä, mutta kyllä se siitä sitte ko on muutaman tunnin istunu junassa. Pitäis vielä muistaa tehä monta juttua ennen sitä niinku tyhjentää muistikorttia ja ajastaa muutama postaus tänne! :)

Eilen paspistaminen ei innoistanu yhtään (huomatkaa minun ja Juulian Aleksis Kivi -poseeraus). Nauraminen kiinnosti niin paljon enemmän, enkä saanu oikeastaan siinä kolmen tunnin aikana mittään muuta aikaseksi ko kolme työtä valmiiksi leikattuihin paspiksiin kiinni ja seuraavien kolmen kuvan mitat ylös. Muistihäröki muistutteli itestään, ko olin viime viikolla unohtanu minun pallokalan kuviskoulun koneeseen kiinni. Hups.

Jos nyt lainaan Mallan tilapäivitystä niin: Miksi viikossa on päivä tiistai? Kuka jaksaa jotai tiistaita? Kaikki asiat vaa sullotaa tiistaihin, tiistai on perseestä.

Mutta nyt tiistaina meillä on onneksi sauna. Se helpottaa vähän.

4 kommenttia:

  1. hei anna! oi sinäkin pidät blogia, täytyypä vilkaista vähän enemmän:) tosi ihanan näköinen blogi sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii en tienny, että sullaki on blogi! käynpä kurkkaamassa :) ja kiitokset!

      Poista
    2. hah en mie sitä vielä kauaa ole pitänyt:)mut bloggaaminen on huuipppuharrastus!

      Poista
    3. näin jo muutaman vuoden kokemuksella komppaan - tää on huippua! :)

      Poista