torstai 13. maaliskuuta 2014

Hän nauraa usein


Facebook kysyy (tyhmän) päivityksen jälkeenkin, mitä mietin, mikä on aika hassua, koska ehkä kaikkia ajatuksia ei kuulu kirjottaa kaikkien nähtäviksi - ainakaan suoraan. Ite kuitenki voin suoraa myöntää, että onnellisuusaaltoni on jatkunu vielä tähänkin päivään asti, vaikka aurinko on nyt sitten tainnu taas piiloutua pilviin ja lämpötila alkaa taas laskea - mikä on kyllä minun mielestä tässä vaiheessa vuotta ihan jees ja oikeastaan oikeaki homma. On silti väärin puhua koko ajan säästä, joten voisin valottaa vähän sitäki, mitä oon tehny, mitä väsymykseltäni oon kerenny. Maanantaina me kuvattiin kuviskoulussa dramaattisia ja rauhallisia kuvia studiossa (siksi Juulia näkyy tuossa ylempänä), ens kerralla on vuorossa selfiet, mikä vähän pelottaa koska se pitäis suunnitella etukäteen, eikä mulla oo minkäänlaista inspistä semmosiin tällä hetkellä. Tiistaina vedin vartsun (lue: pidin partioryhmääni) poikkeuksellisesti Oonan kanssa minun lasten (lue: 15-vuotiaiden tyttöjen) kanssa leikkien. Eilen oon ollu koulun jälkeen ihan paniikissa rikkomassa kakskymppistä teatterilippua varten Gina Tricotissa ettien jotaki kivaa paitaa, mutta niitä sattu sitte löytymään kaks (toinen niistä on elämäni ensimmäinen peplum, herran jestas!), jonka takia suunnitelma meni uusiksi kiireessä, kun samaan aikaan yritin juosta leipomaan pitsaa oman ikästen partiolaisten kanssa. Tänään oon värkänny koulussa meiän lukion nettisivujen uuden ulkoasun ehotukset valmiiksi (jos ne suuret nerot ei tykkää siitä yhestä minun lempparista, niin perkele) ja miettiny, että tuleekohan minun lampunvarjostimesta sittenki tulppaani vai mikä se nyt haluaa olla. Myös Rosa Liksomin Hän nauraa usein on myös puhutellu äikän tunnilla ja oon onnellinen siitä, että leffaesitelmät on ohi.

Nyt juon kylmää kahvia, surkuttelen sitä, että meiän Pirkan vaniljarahkat on loppunu ja oon vahvasti sitä mieltä, että kunhan saan villasukat jalkaan, alan kattomaan Frendejä ihan ajatuksen kanssa - eilen se meni vähän plörinäksi ko ihan liian moni ihana ihminen alko juttelemaan mulle samaan aikaan. Harkitten myös vakavasti sitä, että lopetan tämän Bloggerin kautta kuvien latailun, koska en kestä tämmöstä paskaa enää.

ps. jos joku on harmitellu, ettei pysty kattomaan kysymyspostauksen vastauksia, niin oon editoinu samaan postaukseen linkin siihen videoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti