tiistai 11. maaliskuuta 2014

Kasperilla



Sattumien kautta tässä, enkä edes pyytele anteeksi tämän melkein tunnin mittasen videon (puhun välillä ihan liikaa) myöhäistä saapumista. Kysymyksiin oon vastannu jo hiihtolomaa edeltävänä torstaina ja tässä ne sitte olisi teillekki asti nähtäväksi vihdoin - tekniikka ei vaan tykkää minusta. Jos höpöttelen jotaki kummia tai videossa on muuten vaan minun omaa lagausta, joka ois selvästi pitäny editoida pois, niin sitäkään en pyytele anteeksi, koska oon useampaan otteeseen joutunu koko homman käsittelemään, enkä yksinkertasesti enää loppujen lopuksi jaksanu tuijotella naamaani niin kauan, että oisin kattonu videoa läpi. Lopuksi haluaisin vielä kiittää Juuliaa Kasperin lainaamisesta. :)

EDIT: Noniin, totta kai tekniikka tökkii tässäki vaiheessa vielä eli oon saanu vähän kommenttia kavereilta, että tää videon upotuksen tilalla näkyy pelkkää tyhjää (mikä on hassua, koska minun koneella tämä näkyy, mutta esim. meiän iPadilläkään ei näy), joten tästä klikkaamalla pääset Youtubeen kattomaan tämän

2 kommenttia:

  1. XDD mie en kestä ko oot nii söpö :3 nauroin nii monesti varsinki tolle mätä omena jutulle:DDd

    VastaaPoista