keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Rakkaus on meidän todellinen määränpäämme


Blogger jätti minut toimimattomuudellaan epätoivoon iltaisin, jossa sorruin kattomaan Criminal Mindsin 8. tuotantokauden loppuun asti ennen aikojani ja vaan makaamaan sängyllä tekemättä yhtään mittään fiksua. Päivät oon kuitenki ollu töissä ja oon tykänny hurjasti - vaikka luulis, että jossakin kaupassa hyllyttäminen on tuskaa, oon nauttinu siitä työstä, koska siinä ei tartte kamalasti ajatella (vaan miettiä, laittaahan oikeaan koloon kaiken), ja tänään melkein harmittikin, kun viimisen puoli tuntia olin lähes toimettomana. Löysäilyn lisäksi kävin maanantaina tekemässä yöttömän yön shoppailut, niinko varmaan puolet Rovaniemestä, mutta en löytäny oikein mitään - uudet kengät, kartongin ja sinitarraa. Tiistaina käväsin vielä varmuuden vuoksi kattomassa, josko sittenkin oisin halunnu yhen neuleen, jota kuolasin, mutta päädyinkin loppujen lopuksi sovittamaan eri kaupassa täydellistä keltasta mekkoa, joka nyt roikkuu minun kaapin ovessa hengarissa. :)

6 kommenttia:

  1. uuu tuleeko kuvaa mekosta? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkotuksena ois käydä kuvaamassa joku kaunis ilta sitä upeutta, kunhan vaan vakkarikuvaaja kotiutuu tuohon naapuriin! pittää siis ootella hetki, mutta on se kyllä sen arvonen :)

      Poista
  2. ihanan tunnelmallisia kuvia!! :)

    VastaaPoista
  3. criminal minds'in kasikauden päätösjakso♥ oiettä itkin liikaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. päätösjaksot on kyllä aina niin jänniä, etten meinaa pysyä housuissani!

      Poista