tiistai 1. heinäkuuta 2014

Liirumlaarum



Jos tässä maailmassa on jotakin tapahtunut, niin ainakin Rovaniemelle on tullu kunnon kesäsäät toisin ko Helsinkiin, mistä oon saanu kuulla valitusta koko päivän, kiitos töissä soivan Suomipopin, minkä aamujen naisjuontajan naurukohtaukset käy minun hermoille pikkuhiljaa (ihan niinko ne kaikki suomipoppihititki, mitä siellä soi kerta toisensa jälkeen). Meillä on siis aurinko, jonka lisäksi mulla on ollu niin kipeät jalat, että huomaa kyllä selvästi, miten paljon oon töissä kävelly - samaa kävelyä on vielä luvassa muutama päivä, jonka jälkeen huudan hurraahuutoja itelleni ja pääsen vihdoin nauttimaan kesälomasta (ainaki hetkeksi!). On myöskin ollut hyttysiä, Eevi, Vilma ja Sinä päivänä -kirjan lukemista - jos vaikka saisin sen vihdoin loppuun, että saan uuden kirjan alotettua - ja vaniljarahkaa, mitä meiän jääkaappi on pullollaan. Niin ja mukava herrasmies, joka tarjosi minulle sipsiä, muttei dippiä.

Mitä muuta? Heinäkuu. Se on nyt sitten taas täällä, enkä millään pääse siitä tosi asiasta yli, että ollaan puolessa välissä kesälomaa (jos sitä siksi voi minun osalta kutsua). Tietenkin on vielä univelkaa, mitä voisin pikkuhiljaa alkaa nukkumaan pois. Vaikka heti. 

2 kommenttia:

  1. Mun blogista löytyy sulle haaste! :)

    http://layrn.blogspot.fi/2014/07/blogihaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitän ja kumarran! vastaan haasteeseen piakkoin :)

      Poista