perjantai 24. lokakuuta 2014

Duo on vaikea soolo


Joskus luulin, etten tänä syksynä ois kamalan kiireinen. Silti maanantaina, kun Elävässä kirjastossa kirjana ollessa multa kysyttiin, miksi nuoret on laiskoja, en osannu vastata, koska ite oon jatkuvasti tekemässä jotaki - kamalan paljon deadlineja, hoidettavia hommia ja asioita, mitkä vaan kasaantuu päällekkäin. Tällä viikolla oli myös keskiviikko, jollon jopa minun hypärillä oli hoidettavia asioita, koska en saanu mahtumaan niitä millekkään muulle ajalle. Suurin ajanviejä on ollu meiän lippukunnan ja veljeslippukunnan yhteinen lehti, jonka päätoimittaja oon. Se on herätetty henkiin tosi pitkän ajan jälkeen ja se ilmestyy ihan kohta. Lisäksi eräs viisas opettaja päätti laittaa torstaille sanakokeen, aineen palautuksen ja yo-tehtävävihkon palautuksen - ihan niinko elämässä ei ois mitään muuta tekemistä (niinko joka torstai 16.30 asti olevat vanhojen harkat).

Yks vanha kaveri kysyki multa bussissa eilen, että miten jaksan kaiken tämän, kun monille vähempikin tuntuu kauhean paljolta. Oon varmaan aina ollu tämmönen, vaikka joskus tuntuukin, että ei oo voimia muuhun ko nukkumiseen. Mutta onneksi on näitä perjantaita, kun on jotain kivaa tekemistä ja tietää, että seuraavana päivänä saa nukkua pitkään - mutta ei liian pitkään, koska on treenit yhtä esiintymistä varten ja hyvä ystävä, joka auttaa.

Edelliseen postaukseen tullut reaktio oli paljon suurempi, mitä mie osasinkaan oottaa. Mulle tuli Facebookissa paljon kommentteja, postaukseen kommentoitiin normaalia enemmän, yllättävät ihmiset alko juttelemaan mulle siitä postauksesta niin Facebookissa ko kasvotustenkin. Paljon positiivista palautetta ja paljon suurempi lukijamäärä, mitä en osannu oottaa - blogin sivukatselumäärä sinä päivänä pomppas neljätoistakertaseksi ja postaus nousi parissa tunnissa koko minun bloggausajan suosituimmaksi postaukseksi. Oon kamalan kiitollinen kaikista positiivisista kommenteista ja tsemppauksista, mitä oon saanu, vaikken välttämättä oo aina niin järkevästi osannu reakoida (oon ollu niin hämmentyny). Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti