keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Kuningasmatikkaa


Olen ollut viime aikoina ajoissa. Tai sitten en. Olen oppinut kaiken allegorioista, personifikaatioista ja elegioista. Tai sitten en. Olen ollut kauhean vakava hymyilemättä jo jonkin aikaa. Tai sitten en. Olen lukenut Taivaslaulun kannesta kanteen jo usean kerran. Tai sitten en. Olen mennyt ajoissa nukkumaan. Tai sitten en. Olen juonut tarpeeksi vettä päivittäin. Tai sitten en. Olen kiltisti tehnyt ruotsin paritehtävät tunneilla. Tai sitten en. Olen ymmärtäväisesti kuunnellut lääkärin puhetta keskiviikkoaamuna. Tai sitten en. Olen nostanut kytkintä rauhallisesti. Tai sitten en.

Olen kumminkin syönyt vohveleita Lidian ja Teemun kanssa, viettänyt kaksia syntymäpäiviä samana päivänä - isoisän hernekeitolla perheen kanssa, Juulian Cafe&Bar 21 ystävien kesken - ja suunnitellut ensi kesän piirileiriä. Olen vastannut myös haastattelukysymyksiin ja toistanut itseäni monta kertaa kuvislinjaa esitellen (ja jumalauta kattonu sen 13 minuuttia kestävän videon ihan liian monta kertaa lyhyen ajan sisällä...). Olen saanut sähköpostia maailman ihanimmalta bloggaajalta ja kirjannut vedenjuontini typerään sovellukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti