torstai 9. huhtikuuta 2015

Kiireet kuosissa ja kissoilla


En haluais myöntää sitä, mutta onhan mulla välillä ihan helvetinmoinen kiire. Vaikka uus jakso koulussa onkin tavallista rennompi, kun mulla on muutama hypäri, mutta vastapainoksi koulua on tiistaisin ja torstaisin elokuvakurssin takia lähemmäs viittä, eikä keskiviikon matikan tuntien venyminen melkein neljäänkään miellytä kamalan paljon (sen jälkeen on vielä kuviskoulua seiskaan). Onnistun pitämään koko elämän kasassa aika hyvin, koska aikatauluttaminen on aina ollu mulle helppoa, mutta tänään kirjaostosten unohtaminen aiheutti melkosen paniikin - pitää löytää aika sille, tälle ja tuolle, mutta samaan aikaan pitää tehdä paljon muuta. "Ja sit hommaat vielä lisää ohjelmaa?" kysyi yks ihana ystävä, kun tarkotuksena oli ujuttaa kiireiseen aikatauluun kahvittelua. Onnistuu. Elämässä pitää olla aikaa myös ystäville ja kahvitteluun, eikä vaan koululle ja muille taloudellisesti ja tuottavuuden takia kannattaville asioille.


Oon miettiny viime aikoina yllättävän paljon sitä, miltä näytän. En oo koskaan ollu niitä tyttöjä, jotka ostaa paljon uusia vaatteita ja tietää, miten pukeutua, laittaa hiukset tai meikata. Jotenkin nyt on alkanu kuitenki tuntua siltä, että en näytä siltä, miltä ehkä haluaisin tai miltä pitäis. Onhan mulla haave, että sitten joskus toivottavasti lähitulevaisuudessa mullakin on sellainen pitkä hulmuava takki, on ne sellaiset kengät, mitä oon uskaltanu vaan nettikaupasta kattoa ja ihailla, puhumattakaan semmosesta ei turhan vakavasta neulebleiseristä. Ehkä viikonloppuna tai ehkä sitten, kun itse ehtii. Ja sitten, kun on varmuus siitä omasta rahatilanteesta (miksi pitää olla näin pihi). Nyt kuitenkin aion vielä olla se tyttö, jolla on punaista huulipunaa hampaissa ja muumikangaskassi, joka on ihan kahvitahroissa yhden jännittävän junareissun jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti