tiistai 15. maaliskuuta 2016

Musiikkisuosikkeja maaliskuulta ja muualta

Joskus sitä tuli julkastua blogissa aina "Kuun kuusi soivaa" -postauksia, joissa linkkailin Youtubesta viimeisimmän kuukauden aikana kuus eniten soitossa ollu kappaletta. Jossakin vaiheessa ne jäi, mutta nyt aattelin palata biisivinkkailuihin vähän erillä tavalla. Luvassa on aika paljon hempeilyä, mutta just tällä hetkellä tää listaus kuvastaa aika hyvin sitä, millasta musiikkia kuuntelen Spotifystä joka päivä ja joka ikinen yö! Oisko tämmösille postauksille kysyntää aina välillä?

 Uusia suosikkeja 

Arion: At The Break Of Dawn (feat. Elize Ryd)
En yleensä kuuntele ihan tämän tyylistä musiikkia, mutta Arion on bändinä ehottomasti poikkeus (jotenkin sitä oppii kuuntelemaan bändejä, joissa joku kaveri soittaa). Tänään perjantaina Arion julkasi tämän minun kauan oottaman uuden biisin, jossa niillä on ekaa kertaa mukana myös niiden uus laulaja. Täytyy sanoa, että oon soittanu tätä koko automatkan Leviltä Rovaniemelle repeatilla, koska tää on oikeasti huippu! Suosittelen kuuntelemaan.

 Adele: When We Were Young
Oikeasti minun ihan ykköslemppari 25-albumista on Love In The Dark, mutta sattuneista syistä sen ihanan albumin biisejä ei voi hirveästi soitella Spotifystä. 


Reino Nordin: Puhu vaan
Täytyykö vielä hehkuttaa, miten ihana Reino on? Rehellisesti sanottuna en vielä muutama viikko takaperin tienny, kuka Reino Nordin on, vaikka olin kuunnellu Reino & Rhinoseja pidemmän aikaa. Tyttöjen kanssa keikalla täysrakastuminen tapahtu kuitenki tähän mieheen, ja tää biisi oli itse asiassa paras kuvaus minun elämäntilanteesta jokunen aika sitten!


Asa ja Anna Puu: Taulu
Tässä on vaan jotain. Tää vaan soi.

Greyson Chance: Meridians
Olin ihan in love Greysoniin pienempänä, kun Youtube-videoita alko tuolta ihmelapselta (joka on minun kanssa saman ikänen!) satelemaan. Mieletön ääni ja melkonen komistus se vieläkin on, ja mulle uus Meridians on ollu aika paljon soitossa viime aikoina.


 Ikisuosikkeja 

Adele: Hometown Glory
Oon yrittäny opetella tätä pianolla viime aikoina! Alkusoitto alkaa jo luonnistua, mutta Adele on vaativa. Biisi on ollu soittolistalla jo pidemmän aikaa ja yks suosikki Adelelta kaikilta kolmelta levyltä yhteensä.


Anna Puu: Mestaripiirros
Vaikka Adele on minun ihan ykkössuosikki artisteista, Mestaripiirros on lempparibiisi aina ja ikuisesti. Tää on jotain niin täydellistä! Tulee mieleen nykyään myös yhen isoskesän leiri, jolla ensimmäisessä iltahartauksessa laulettiin tää isosten kanssa yhessä uusille rippilapsille. Huikea.


Elvis Presley: Can't Help Falling In Love With You
Täydellinen. Ja melkonen korvamato viime päiviltä. Onneksi tuli vastaan yks päivä American Idolsia katellessa. Jos jonku laulun haluaisin oppia laulamaan superhyvin, niin tämän.


 Muutama, joista tulee muistoja mieleen 


Iisa: Tuu tänne
En kommentoi.


Anna Puu: Matkalla
Seikkailin viime syksynä aika paljon ja matkustelin lentokoneella. Tää on yks niistä lauluista, joita aina kuuntelin lentokoneessa nousun aikana tai korkeuksissa.


Sia: Cheap Thrills
Liitän tän tosi vahvasti aina Lumin kanssa autoiluun. Jotenki tästä tulee myös aina jotenki tosi energinen olo, ja ehkä sen takia oon kuunnellu muutenki Siaa aika paljon.


 Melkein jo unohdin 


Ellie Goulding: Your Song
Tää soi yks päivä Levillä hotellin aamupalalla, ja jotenki heti muistu mieleen, miten paljon yhteen väliin kuuntelin tätä. Sittemmin oon unohtanu tämän aika pahasti, mutta onneksi tää pomppas taas mieleen!


Crowded House: Don't Dream It's Over
Täytyy kyllä sanoa, että minun vanhemmilla on törkeän hyvä musiikkimaku. Tää on niitä biisejä, jotka meillä soi minunki lapsuudessa kotona (etenki siivouspäivinä) ja automatkoilla. Nyt hiihtoloman aikaan vanhemmat löys Spotifyn ihmeellisen maailman ja meilläkin on alkanu kuulumaan taas musiikkia pitkästä aikaa vähän enemmän.


Dirty Loops: Crash And Burn Delight
Kuuntelin tätä viime syksynä eräästä syystä tosi paljon varsinki iltasin replaylla, mutta sitten tietosesti en enää laittanukkaan sitä soimaan. Joskus jotku biisit alkaa kyllästyttää tosi paljon, mutta oon löytäny Dirty Loopsin uudestaan ja oon siitä semi ilonen! Nää tyypit osaa tehä musiikkia mielettömän hyvin.


Loïc Nottet: Rhythm Inside
Muistaako joku vielä tämän biisin Euroviisuista? Tää oli yks minun sen vuoden suosikeista, mutta jotenki unohin koko biisin, ennen ko muistin sen taas viime syksynä. Suosittelen kuuntelemaan tän sillee, että seuraavana soittolistassa tulee Pentatonixin Take Me Home, koska molemmissa oleva rytmi vaan jatkuu ja jatkuu hauskasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti