perjantai 27. joulukuuta 2013

Sulhonen vaietkoon


Jos joku sanoo sängyssä lötköttelyn puoli yhteen ja keskellä yötä syömisen olevan kliseistä ja yliarvostettua, voin tuomita Hänet heti - Hän on väärässä. Sillä minä syön keskellä yötä jos mieleni niin tekee ja vaikka nukkuisinkin puoli yhteen onnellisena, se ei tee minusta yhtään huonompaa ihmistä. Uneliaan ehkä, mutta onneksi se ei kuulu minun negatiivisten ominaisuuksien listaan. En tiedä, voiko negatiivisiin ominaisuuksiin laskea sitäkään, että minun isäni heti eilen aamulla (eli siis silloin puoli yhden aikaan päivällä) ilmoitti, että häneltä voi kysyä mitä vain ja hän vastaa mitä vain - isäni löysi Wikipedian, vaikka varmasti hän oli sitä aiemminkin käyttänyt. Loma vain sekoittaa pään.

Ja jos minä vain voisin, minä pelaisin Scrabblea kanssasi, sillä sitä minä en ole tehnyt aiemmin. En sinun kanssasi, enkä ilman sinua.

Tai no jos nyt puhutaan vakavasti, haluaisin tehdä muutamia uudistuksia tälle blogilleni. Uuden vuoden lähestyessä kovaa vauhtia monet pistävät omat pillinsä pussiin ja lähtevät menemään, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Toiset taas napsivat sieltä täältä - nips ja naps - jolloin uudistunut ulkoasu on tapahtunut yhdessä yössä. Onhan niitä blogiportaalejakin (hupsu sana), mutta en minä sellaisiin lähde mukaan - ei sillä, että niitä olisi edes minulle tarjottukkaan. Ehkä parempi näin. Olen miettinyt kuitenkin pieniä muutoksia. Lähinnä nyt mie-osion uudistamista tai sitten sivupalkin lisäämistä, joka tarkoittaisi kuvien pienentämistä. Ehkä pysyn ensimmäisessä vaihtoehdossani, sillä olen aika rakastunut suuriin kuviin, vaikka asettavathan ne haasteita minun kaltaisellenikin ihmiselle.

Ehkä vain menen kolmanneksi pyöräksi katsomaan Itse ilkimys 2sta, sillä se olisi jotain minun tyylistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti