sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Terveisiä Sipulinaiselta


Aattelin sen harvan kerran postailla minun päivän asua, kun se on minusta niin loistava ja parasta, mitä ihminen voi joululomalla päälleen laittaa: äidin vanha ja kulahtanu, sekä törkeän iso sipuli t-paita suoraan 80-luvulta. Näytän kuvissa vasta heränneeltä, mutta oikeasti otin kuvat viis minuuttia sitte tätä postausta varten - oonko ees pikkusen nolo, ku oon koko päivän yöpaidassa ja en tee mitään järkevää? Mulla kyllä oli suunnitelmissa jotain järkevää, nimittäin minun huoneen järjestäminen, koska oon jossakin vaiheessa joulukuun puolen välin jälkeen hukannu tänne kaks lahjakorttia, joille mulla ois käyttöä. Mutta olin nössö ja jätin järjestämättä - ehkä ens vuonna sitte!

Sain just hetki sitte Facebookissa viestin minun hostmammalta - perus joulutervehdykset ja uuden vuoden toivotukset, mutta sitte se höppänä meni kertomaan, että niitten perheellä on hirmunen ikävä minua. Mulla on viime aikoina ollu hirmunen ikävä niitä ja mulla on nyt muutenkin kehitteillä niitä varten kirje ja myöhänen joululahja (tai mikä ikinä onki). Mutta paketista laitan juttua myöhemmin! :)

Niin siis pointtinahan tässä kaikessa on se, että nauttikaa lomasta vielä ku voitte! Ja se, että mulle ei kuulu mitään järkevää, paitsi se, että sain tänään vihdoin ja viimein uuden bannerin kehiin (ja tällä kertaa vielä ihan ite vänkäsin sen kanssa ja laitoin tuohon!) - mitäs mieltä ootte siitä? Parempi vai huonompi ku edellinen?
Niin ja muistakaahan laittaa ihania unelmianne tuohon Share your dreams -postaukseen! Oon jo pari piirrelly valmiiksi, mutta muut oon lueskellu läpi ja ideoinu valmiiksi.

ps. sipuleista tuli mieleen, että oon vissiin tappanu sen kummallisen sipulikasvin tuonne minun hyllylle, koska se vissiin ois tarvinnu vettä - ja miehän en tietenkään tajunnu sitä :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti