keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Overthinking liskomies


Koska minun aivoissa vasemman ja oikean puoliskon välillä kulkee viestejä toisilleen nopeampaa kuin miehillä, oon ajatellu liikaa - järjen puolesta, vaikkakin tunteen kannalla olen. Mutta entä jos on vaan hämmentyny, eikä oikein tiiä, mitä muuta asiasta tuntee? Tuntuu, että räjähän näitten ajatusten kanssa, joista en oikein osaa ottaa selvää, ja sitten sitä tekstiä vaan tulee ja tulee ja tulee. Kohta varmaan kukaan ei enää edes jaksa kuunnella tätä järjetöntä avautumista kyseisestä asiasta.
Toivottavasti viikonloppu selventää minun ajatuksia ja pysyisin siinä tutussa ja turvallisessa, enkä lähtisi nyt pomppimaan hetkellisen mielijohteen mukana ikivanhaan.

Kaikki on varmaan kuullu jo Rajala Kuvakilpailusta, mihin ihmiset lähettelee kuvia ja sitten niitä äänestetään ja eniten ääniä saanut kuva voittaa Canon EOS 700D -kameran ja ilmeisesti jonkunnäköisen valokuvauskurssinki. Mie sorruin kans lähettämään kuvani sinne, vaikka tiedän, että en todellakaan voita, enkä toisaalta ois valmis hylkäämään omaa Sonyani. Anyways minun kuvatusta voi käydä äänestämässä tästä klikkaamalla, jos siltä tuntuu. :)

Hei muuten ihmiset siellä ruudun toisella puolella, mitäs tykkäätte uudesta bannerista? :)

8 kommenttia:

  1. banneri on hieno:-)
    ihania kuvia!


    http://eevihenniina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tuo uus banneri on tosi kiva ja sinun ja tän blogin näkönen :) kylläkään ei sisällä yhtään ruokakuvaa, hahah ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, minustaki! meinasin laittaa, mutta kaikilla tulis aina nälkä, ku tullee kattelemaan minun blogia (ihan niinku jo nytten ei tulis...) :D

      Poista
  3. Ihana on tuo banneri!<3 Herättää jotenki kesäfiiliksen!:)

    VastaaPoista
  4. Ihana anna ja ihana banneri! Et taida enään tarvita apua ;)

    VastaaPoista