maanantai 13. elokuuta 2012

Olen vaalea kevät

DSC00245DSC00215DSC00214DSC00213DSC00210

Näin yöllä painajaista niistä täällä liikkuvista miehistä, jotka "tulee myymään puukoristeita" ja sitte myöhemmin tulee ryöstämään talon, jonka takia minun oli ihan pakko käyä varmistamassa, että meiän ulko-ovi on lukossa. Aamulla sitte oli vaikeampaa ku vaikeaa herätä ja nousta ylös, joka johti minut kiireessä valittemaan päälleni mitä sattuu. Koulupäivä meni kuitenki tosi nopeasti, enkä oo ihan varma, mitä ennen liikunnantunteja tapahtu. Mutta ne kaks tuntia (tai melkein kaks tuntia) oli ihan huippuja ja minusta meillä oli aika hauskaa, ku pelailtiin jalkapalloa ja korista ja heiteltiin frisbeetä ja ja ja! :)

Koulun jälkeen kävin nopeasti ukkiksella (lue: partiotoimistolla) ilmottamassa minun tettiajan, kun sinne oon menossa sitte marraskuussa tettiin. Sieltä menin Lumin ja Pinjan kanssa Subwayhin, jonka jälkeen me mentiin pyörimään Cubus ja GinaTricot läpi - ja tein mie pari löytöäki! Sieltä menin sitte Isolaan, jossa Isoäiti ompeli yhen paian kaula-aukon leikkausjäljiltä taas normaaliksi ja sitte suurensi I♥London -paian kaula-aukkoa - kyllähän kaikki tietää, millasia hirttosilmukoita ne on... Hyvä tuli!
Kotona oon höpötelly minun toisen kummitädin kanssa, joka tuli meille syömään tänään. Ja sitte me kateltiin, että mikä on minun väriskaala. Mie oon vaalea kevät.

ps. äiti muuten säikähti tuota keltasta ihanuutta. mitäs te tykkäätte? :)

2 kommenttia: